Commune-Gemeente > Vlaams Gewest > Antwerpen > Antwerpen > Ambassade en Consulaat

Hier vindt u alle benodigde contactgegevens en essentiële informatie om burgers en inwoners van Nieuw-Zeeland in België te helpen. Of u nu een visum wilt aanvragen, consulaire bijstand zoekt of hulp bij noodgevallen nodig hebt, raadpleeg de onderstaande contactgegevens. De Consulaat van Nieuw-Zeeland in Antwerpen dient als een cruciale diplomatieke vertegenwoordiging, die wederzijds begrip en samenwerking tussen Nieuw-Zeeland en België bevordert. Deze buitenlandse missie zet zich in om de burgers van Nieuw-Zeeland in het buitenland te ondersteunen en de diplomatieke betrekkingen te verbeteren.

Consulaat van Nieuw-Zeeland in België

LandBelgië
GemeenteAntwerpen
AdresStreet Address: Braderijstraat 15 (cnr Grote Markt), 2000, Postal Address: P.O. Box 642, 2000 Antwerpen 1