Commune-Gemeente > Ambassade en Consulaat

Ben je een burger van België die in India woont, of een burger van India die een administratieve procedure met betrekking tot België moet afronden? Hieronder geven we de contactgegevens en basisinformatie zodat je je zaken kunt regelen. Van het aanvragen van een visum, het verzoeken om consulaire bijstand of noodhulpdiensten, tot het ontvangen van juridische begeleiding en ondersteuning, de Generaal Consulaat van België in Mumbai staat voor je klaar. Deze missie fungeert als een belangrijke diplomatieke vertegenwoordiging, die samenwerking en begrip tussen België en India bevordert om de diplomatieke betrekkingen tussen beide landen te verbeteren.

Consulaat van België in India

AdresAvantha House, 5th Floor, Dr. Annie Besant Road, Worli, Mumbai 400 030 , India
Telefoon(+91) (22) 2421 2115, (+91) (22) 2436 1602
E-mailBezig met laden...