Commune-Gemeente > Ambassade en Consulaat

Ben je een burger van België die in Malawi woont, of een burger van Malawi die een administratieve procedure met betrekking tot België moet afronden? Hieronder geven we de contactgegevens en basisinformatie zodat je je zaken kunt regelen. Van het aanvragen van een visum, het verzoeken om consulaire bijstand of noodhulpdiensten, tot het ontvangen van juridische begeleiding en ondersteuning, de Erekonsulaat van België in Lilongwe staat voor je klaar. Deze missie fungeert als een belangrijke diplomatieke vertegenwoordiging, die samenwerking en begrip tussen België en Malawi bevordert om de diplomatieke betrekkingen tussen beide landen te verbeteren.

Consulaat van België in Malawi

AdresAera 3, Plot 3/538, Bougainvillea Close/Off Laws Avenue, P.O. Box 124, Lilongwe, Malawi
Telefoon+265 753 834, +265 999 940 090
E-mailBezig met laden...